SEO съвети за бизнеса

SEO оптимизация

SEO съвети към бизнеса

В  тази статия ще Ви представим, няколко „SEO съвети към бизнеса„, които може би ще са интересни за Вас и от полза за Вашият бизнес! Но нека видим кой са те:

  • Без SEO няма да имате посетители на сайта си. Най-важните Ви посетители са тези от органичното търсене, защото те са безплатни и идват само благодарение на положените от вас усилия.
  • Започнете на правите SEO веднага! Колкото по-рано започнете да следвате един модел на писане на статии или качване на продукти, толкова по-добре за сайта Ви. Защото така ще имате достатъчно уникална информация за да Ви предпочете търсачката пред другите конкурентни търсения.

Един от най-важните SEO съвети към бизнеса:

  • Проучете конкуренцията. Често не се знае какво превят конкурентите и как рекламират в мрежата. Не е достатъчно само да знаете, кой е на пазара с Вас – а да видите той какво прави.

SEO оптимицация съвети:

  • Няма два еднакви сайта. Това какво SEO се прави на един сайт , не означава че ще носи резултати на друг. Тоза е така , защото винаги има много променливи, които да се вземат под внимание.
  • SEO-то не трябва да е скъпо. Можете да получите резултати и с малък бюджет, ако се правят правилните стъпки и се надгражда с времето.
  • SEO-то не дава мигновенни резултати. Оптимизирането и моделирането на сайтовете е дълъг и непрестанен процес. Можете да очаквате реални резултати след 4 до 6 месеца.
  • Колкото е по-нов един сайт – толкова по-търпеливи трябва да бъдете. Това означава да работите в посока да изграждате система и така да настигате старите сайтове.
  • Много от старите и големи сайтове не прилагат никакво SEO. Това е така, защото те вече имат резултати и са вглъбени в ежедневните си проблеми. Не осазнават, че другите бързо ги настигат и подминават.
  • Следете за актуализации на Алгоритъма за категоризиране на сайтовете на Google. Търсеците машини се усъвършентват ежемесечно и трябва да бъдете винаги информирани.
  • Сайтът Ви никога не е завършен. Ако искате да продавате, трябва да вярвате, че сайта Ви трябва да се развива постоянно. Това ще Ви носи повече потребители и повече продажби.
  • Използвайте Google Analytics за да знаете какво се случва с потребителите, които идват. Задълбоченото анализиране на данните за посещенията ще Ви дадат ясна насока как да се развивате.

Линк билдинг и размяна на линкове. Защо трябва да го правим?

  • Използвайте размяна на линкове или линк билдинг. Това ще доведе до качествено натрупване на положителен рейтинг.
  • Ниското качество на линковете води до риск от наказания от търсещите машини. Няма смисъл да вземате линкове от всякакви подозрителни сайтове.

Полезно съдържание:

  • Създавайте съдържание за хората, а не за търсеците машини. Съдържанието е важно за Вашите клиенти. Търсещите машини работят за потребителя и търсят интересно и полезно за тях съдържание. Когато едно съдържание подвежда потребителя, той излиза бързо от сайта – така търсещата машина разбира, че то не е итересно.
  • Не създавайте дублирано съдържание. Премхнете го веднага от сайта си, защото ще бъдете санкционирани от търсещите машини.
  • Не копирайте съдаржание от други сайтове. Това веднага се установява и се понижават Вашите показатели.
  • Накарайте потребителите да се интересуват от съдържанието Ви. Колкото повече потребителя стои на сайта Ви или се връща за да търси – толкова повече ви вдига ранга търсещата машина.
  • Създавайте съдържание с картинки, схеми и диаграми. Така ще бъдете атрактивни за потребителите.
  • Свържете страниците си за да може потребителя да остане на сайта Ви по-дълго.
  • Пишете статии и новини за ставащото в бизнеса Ви. Уведомявайте потребителите за новости или развитието си.

Изградете доверие в потребителите:

  • Добавете адрес и телефон на видно място. Така създавате доверие в потребителя и му помагате да се чуства уверен във Вас.
  • Добавете биография на хората, които работят във Фирмата Ви. Добавянето на хората, които организират или управляват бизнеса създава доверие.

Социални медии и имейл маркетинг:

  • Използвайте Социални медии. Социалните медии са трибуната, от която можете да информирате или да продавате. Това е бърз и глобален пазар!
  • Правете списъци с потребители и им изпращайте мейли. Това е най-бързият начин да информирте потребителите си за новисти или отстъпки.
  • Не бъркайте Социалните медии със SEO. Работата по развитието на социалните Ви кампании или реклами са само една част от SEO-то.

Правилните действия, изискват правилни решения:

  • Търсачките подреждат Страници , а не Сайтове. Това означава, че трябва да работите със всяка една от страниците си и да се стремите тя да бъде на първа станица.
  • Малките предприятия, могат да бъдат по-напред в класацията от големите предприятия. Оборотът на една Компания няма нищо общо с оптимизацията и съдържанието на сайтовете.
  • Стремете се да бъдете в ТОП 3 – Така ще успеете да бъдете в ТОП 10. Всеки път правете оптимизацията като да сте в първите три резултата. Защото така ще имате шанса да сте на първа страница
  • Оправете архитектурата на сайта си. Не може да имате страници на 5, 6 или 10 нива. Убедете се, че потребителя с 3 клика достига да всичко.
  • Коментирайте със SEO специалист проблемите на сайта си. Вие най-лесно можете да помогнете за развитието на сайта си. SEO специалистите просто ще Ви посъветват, как това да стане най-бързо и ефективно.

Източник: SeoCreative.bg
Материал: SEO съвети за бизнеса

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *