Още 50 неща, които опита ни научи за SEO оптимизацията
- Мета таговете са важни! Пишете мета тагове, ако този маркер не повлияе на позицията, той все пак повишава CTR .
- Не гледайте всеки ден позициите. Всичко се променя ежемесечно, а не ежедневно. Работите редовно и не спирайте.
- Налице е много фина линия между аналитиката и манията. Когато започнах, бях готов да гледам позициите на моя сайт всеки ден, всеки час, мислейки, че нещо ще се промени. В резултат на това прекарах известно време в това, което не можах да променя. В същото време е по-добре да похарчите за изграждането на връзката маса или писане на допълнителни статии в блога.
- Различни трикове и хитрини за правене на СЕО – идват и си отиват, но творчеството никога няма да умре. Глупаво и неправилное хората сляпо да следват съветите на SEO експерти, без дори да мислят дали тези техники работят добре на техния уебсайт. Намирате творчески начин да създавате съдържание различно от другите.
- Разнообразявайте всичко, което правите. Google не харесва и наказва връзки с еднакве параметри. Не копирайте нищо!
- SEO серазвива винаги с маркетинга. Обратната връзка за целите на маркетинга е от изключителна важност за оптимизацията.
- SEOспециалиста трябва да разбира от програмиране. Кодът на сайта играе важна роля в оптимизацията, често се налага да работите по него.
- Сладките животни на Гугъл – това не е добре! Когато Google издава актуализации с тематични заглавия като Panda или Penguin, трябва да знаете – време е да се притеснявате.
- Изборът на ключови думи важен.Просто трябва да го направите правилно. Мислете и тествайте защото в тях е бъдещата печалба.
- Няма по-добро съдържание от уникално съдържание. Не се заблуждавате, че копираните текстове от други сайтове са важни за Вашата аудитория.
- PageRank – това са само някакви цифри. Трябва да работите по други много по-важни неща. Оптимизирайте вътрешните връзки, външните връзки, оправете си Youtube канала и т.н. Тогава ще дойде времето да се съсредоточите върху PageRank.
- Степента на отпадане е много важна. Това е малък фактор за SEO, но е огромен за ROI . Работите постоянно, за да разберете защо потребителите напускат сайта Ви . Станете по-ценен за потребителите, това ще донеседобрата възвръщаемост на инвестициите. Намалете степента на отпадане с 10 %, така ще имате 10 % повече реални потребители.
- Не забравяйте маркера <title>!
- Липсата на данни не е проблем. Опитайте да разберете продукта и клиентите си. Данните сще се натрупат с практиката.
- Учите се от конкурентите. Не се притеснявайте, че нямате добра позиция. Изучете методите и стратегията на десет от вашите конкуренти, които имат по-добри позиции от вас.След това опитайте тези методи на вашия сайт.
- Уважавайте клиентите си. Търсачките не могат да унищожат бизнеса ви, ако се основава на доверие с клиента, а не на SEO показатели.
- Всичко прекалено от нещо е лошо. Не се концентрирайте прекалено много върху трикове.
- Най-добрите нови идеи идват, когато почивате. Ако сте затънали в рутина, просто изчакайте и идеите сами ще дойдат.
- Времето е единственото важно за SEO. Успехът ще дойде с времето.
- Споделете знанията си. SEO е труден процес, споделяйте идеите си с хората. Така те ще Ви ценят и препоръчват.
- Не прекалявайте с Риска! Не бъркайте Шанса с Успеха. Рискувайте когато е необходимо, но не прекалявайте.
- Не се страхувайте да говорите. Често се налага да обяснявате неща, които е видно, че събеседника на разбира. Не се отчайвайте, Вашата мисия е да го научите.
- Ще трябва да се харесвате на Клиента.
- Не оптимизирайте за социални мрежи. Няма нужда да се опитвате да изглеждате естествено, просто бъдете естествени. Присъствайте ежедневно и насърчавайте потребителите.
- Правете всичко веднага!
- Избягвайте SEOмахмурлука.Голямо количество информация за SEO ще ви остави претоварени. Избягвайте претоварването с информация, Вие знаете достатъчно.
- Не забравяйте за вашето семейство и приятели.Ако позволите на вашите взаимоотношения със семейството и приятелите ви да се разпаднат, поради причини, които сте прекалено заети на работа, те няма да ви подкрепят, когато имате нужда от тях.
- Изпробвайте знанията си.Отделете време да разберете как работят другите SEOкампании и се състезавайте с тях.
- Не се заблуждавайте от троловете.Има много лоши хора, но не ги оставяйте да оказват натиск върху вас.
- Контролирайте разходите си.Ако сте успешни в бизнеса, вашият доход трябва да се увеличи, но внимавайте с разходите си.
- Бъдете благодарни.Кажете „благодаря“ на всеки, който си е свършил работа по проекта.
- Не купувайте всеки SEO инструмент. Не преследвайте най-новите инструменти или помощни средства за SEO.
- Поддържайте обкръжението си.Отделете време всяка година, за да помогнете на хората около себе си.
- Научете се да казвате не.Не всяка оферта ще бъде от полза за вашия бизнес. Ако възможността не отговаря на вашето понятие, се отървете от него.
- Премахване на бъркотията.Правете нещата приоритетно, захващането на много задачи измества фокуса от основното.
- Спрете да се оплаквате! Просто работете и резултатите ща са налице. Престанете да се оплаквате, колко е трудно да намерите добри клиенти. Работете и клиентите сами ще дойдат.
- Развитието на проекта трябва да е основната цел. SEOработи, ако виждате увеличение на печалбата.
- Гледайте за възвръщаемостна инвестициите. Мислете и пресмятайте, защото SEO методите трябва да носят резултати като печалба.
- Маловажни, но ежедневни усилия.Всяка една връзка дневно ще промени съдържанието и ранкирането на сайта.
- Чуйте какво казват Колегите от бранша. Винаги има някой по добър от Вас.
- Не преувеличавайте способностите си. Ако не можете да направите нещо кажете на клиентите си, че можете. Защото така може да унищожите репутацията си.
- SEOе маратон, а не спринт. Не спирайте, ако не виждате резултатите в момента. SEO оптимизацията е това, което правите и то отнема време.
- SEOне е лекарство. Има много начини да получите онлайн трафик, просто попитайте. Може SEO оптимизацията да не е подходяща за вашата компания, мислете за други методи за привличане на повече трафик.
- Хората ценят доброто съдържание и го споделят. Ще се позовават на Вас и ще получите обратна връзка заради качествено съдържание. Създаването на добро съдържание и мотивирането на хората да споделят това съдържание е най-лесната формула за привличане на препратки.
- SEOникога не спира. Работота по оптимизацията – никога не може да бъде завършена.
- Почивайте поне 6-7 часа дневно. Кафето никога няма да замени здравия сън. Не можете да работите добре, ако не сте отпочинали. Така ще изпускате добрите идеи , защото ще сте се вглъбили в ежедневието.
- Винаги има нещо, което можете да направите или да подобрите. Не вярвайте, че сте постигнали всичко. Винаги има какво да видите или да подобрите. SEOекспертите, които спрат да работят и правят консултантското образование – спират да бъдат полезни за клиентите си.
- Правете ежедневен мониторинг на конкуренцията и бранша. Ежедневно сканирайте заглавията за новини, благодарение на което няма да пропуснете нищо ново.
- Участвайте в събития. Ходете на конференции или събития на бранша. Така ще бъдете винаги запознати с новистите. Също така ще намерите нови хора, с които да си партнирате.Винаги намерайте няколко дни, за да присъствате на такива събития.
- Не можете да излъжете водещите търсачки! Google и Microsoft наемат най-добрите учени, инженери и програмисти по света всяка година. Шансът, че на един от блоговете ще намерите някакъв трик, който ще ви позволи да надвиете всички тези умове е нулев. Не вярвайте на трикове!
*51. Четете новините! Оптимизирането на съдаржанието за търсещите машини става все по-сложно всеки ден, така че е изключително важно да прочетете последните новини от сектора на SEO . Там ще намерите много от въпроси, които поставяте.