Имейл маркетинг

Имейл маркетинг

Имейл маркетинг -Ефективни рекламни кампании предназначени за настоящи и потенциални клиенти.

Какво представлява Имейл маркетинга?

Имейл маркетинга е форма на директен маркетинг, пти която електронната поща се използва като средство за изпащане на рекламни послания до определена целева яудитория от потребители. Чрез този вид маркетинг компаниите се стремят да поддържат близки комтакти с потребителите си и да поддържат доверието по между им.

Колко често се прави Имейл маркетинга?

Според честотата на провеждане, кампаниите биват ежедневни, седмични и месечни.

Предимства на Имейл маркетинга:

  • Резултатът при него е почти моментален;
  • Не е нужно клиентите сами да откриват сайта Ви и информацията в него, при тях всичко това пристига на готово;
  • Разходите по реализацията на кампанията са изключитрлно ниски;

Често Имейл маркетинга се използва за общуване с реални клиенти на компанията, но има и компании които се опитват да привличат потелнциални клиенти чрез него. Много често това се смята за спам. От съществено значение е да не преминавата границата между интересен имейл маркетинг и спам. Не забравяйте, че е много по-добре клиентите само да Ви предоставят имейл адреса си за комуникация с тях, отколкото да им изпращате непоискани търговски съобщения. Ресултатът винаги е в пъти по-добър.

 

Slider

Форми на Имейл маркетинга:

Те могат да се класифицират в няколко типа, които засягат различната степен на облъчване и таргетиране на потребителите, оформяне на кампании и комуникиране на рекламното послание.
  • Мейлинг кампании – директно изпращане на рекламно послание до група от потребители, които обикновенно са дали своето съгласие да получават този тип съобщения на своята електронна поща;
  • Текстов линк в изходяща поща – някой уеббазирани имейл услуги или имейл платформи, предлагат възможност за прикрепване на рекламен линк и текст в съществуваща кореспонденция между потребители. Това се прави софтуерно и при определени параметри;
  • Авоматичен отговор на електронни писма – друг вариант на имейл маркетинга е настройка за автоматичен отговор на някой мейл клиенти. При нея освен стандартният текст, касаещ потребителят, би могло да се приложи и рекламно послание или връзка;

Възползвайте се от нашите оферти за имейл маркетинг още сега! Цените на услугите можете да видите ТУК.